streda 13. septembra 2017

Nem akartam lenni kedvencként, Klymčiw emlékszik Dakarra

Az áruló pálya.


Brody, Bet365 kifizetés hogyan mély medence. A színpad nem volt elég boldog nekem, mert körülbelül 15 kilométerre volt Inda Shivašankara, aki nem hagyta el, bár sok fajból ismeri és tudja, hogy gyorsabb vagyok. Az a sportszerűtlen viselkedés, amelyet a célpontban nagyon erőteljes voltam, de jól magyarázható. Azt állította, hogy nem volt olyan szabályokban, amiket hagyni kellene - természetesen olyan bet365 internetes fogadóirodák szabályok vannak, amelyeket nem írtak. Ha segíteni akar, és tudni fogja, hogy nem hagyja el, senki s em fog csinálni.

bet365 sport fogadás bónusz Resistencia - San Miguel de Tucuman (20. hely / 21. bet365 fogadások az interneten és teljes sötétségben követte. Hirtelen egy fél méteres pocsolyába rohantam nagy sebességgel. Rendkívül veszélyes, csoda, hogy egyszer nem esett le. Fokozatosan egyre több ember ment tovább, bet365 fogadási útmutatók és elvitt, hogy előbbre menjek.Huszadik voltam, amellyel még csak nem számítottam.

San Miguel de Tucumán - San Salvador de Jujuy (25./23.) San Salvador de Jujuy - Tupiza (17./13.)

Átadás Bolívia. Az a perc, amikor Milan Engel elindult, elértem a 30. kilométert. Esett az eső, és belemerültünk az áztatott homokba. Négy kilométerben a kerékpárnak nincs teljesítménye - és a maximálisra van szüksége.A dűnék között egy ilyen kanyonba mentem, és nem tudtam kivonni a kerékpárt. Azt hittem, vége, de végül is. Ez történt, és a 17. hely váratlan volt.

Tupiza - Oruro (24. /14.)

Az útiterv szervezője szándékosan nem magyarázta meg a folyó egyetlen dobozát. A legjobb vándorok vándoroltak ott, de egy hazai versenyző egy percre elkezdett adni mindenkinek, tudva, hogy egyenesen halad. Egy másik nehézség: a cél előtt m ég mindig az utolsó ellenőrző pontot ragyogtam, mintha hiányoznék. Így hát megfordultam, és 12 kilométert tettem egy másik pontig, amelyre teljesen biztos voltam.Visszakapott a célpontra, ahol azt mondták nekem, hogy mozgatják, amit nem tudtam. A Speedline-t rövidítették, ezt követték egy szörnyű bivouccal való átkelés. Este volt egy gyors találkozó egy pár lovas, ahol egyetértettünk abban, hogy ha azt mondják, másnap megyünk, nem megyünk. Olyan sok víz volt, annyi sár, és annyira esett az eső, hogy teljesen értelmetlen lenne. A bivouc-ban a nyolckerék meghajtású tatárok szintén versenyautót találnak. Ezer ló van és mindent átmegy.

Szerencsétlen volt, ezt követte egy La Paz-i átkelés és egy pihentető nap. Nem vagyok erre, akkor kijutok belőle.Nem tudtam futni, mert a bokámra esett, amikor a tónál esett. Szerencsére csizmákban dolgozott. Másnap reggel nem tudtam járni, de a színpad olyan nehéz volt, hogy áthelyeztem a bokát. Megoldani egyedül.

La Paz - Uyuni (36./19.) / span>

A maraton színpad első része. Nehéz homok és navigáció. Öt percig jártam. Meglepett az eredmény - az első a játékban 36 percet adott nekünk, bár néha visszament. Aztán megtudtuk, hogy körülbelül tizenhárom kilométerre a legrosszabb terepen, ahol "meghalunk", útban volt, tudva, hogy merre tart.És a szervező egyáltalán nem csinált semmit! Még a Slovák Svitko körülbelül 18 percig érkezett oda. Ő őrült ütemben repült, mert becsületesen vadásztak egy óránkénti büntetést az illegális tankolásra a zónából.

8. Este volt egy zuhanás, így a második maratoni szakaszban a kereszteződések 1,120 kilométert tettek ki. Reggel a sárban kezdődött a gumiabroncsok. A sárban hatalmas probléma lenne még az új…60 kilométerrel szemüveg nélkül is, ami a versenytárs számára a legnagyobb kockázatot jelentette. De kellett, mert a ködben volt.Nagyon jól sikerült, bár elvesztettem a hátsó féket. A srácok vártak rám a bivouacban, az apám készített nekem valamit. Néhány kanálot ettem, és hajlandó volt reggelre menni. >

Úgy gondoltam, hogy szörnyű nyereséget érhetek el a legnehezebb szakaszból. De érthető okok miatt emlékeztettek rá. Annak ellenére, hogy korábban a bivouacban voltam, mint az első, aki e gy útitervet festett, reggel kettő lennék, és egy órát alszok. Mások azonban reggel kettőnként, háromkor érkeztek…Egy hosszú távú átkelés után a Chilecita-ba.Szörnyű volt egy kíséret számára, aki majdnem három napig aludt.

A kaktuszon átmentünk, amelyet nem láttunk. Megtanultam a szivattyúról, hogy én vagyok az első vagy a második. Aztán nagy esésem volt, meghajlítottam a kormányt, és azt hittem, hogy van egy széken…De amikor hozzám jött a buja száj, megtudtam, hogy a fogai a fogaiban vannak. Azoknál a nagy sebességnél, majdnem megszereztem a gumiabroncsot és féltem, hogy nem megyek a másik félig…Azonban a többi benzinkútnál kivételesen engedélyezték a tankolást és a kerekek cseréjét.A színpad második részében emlékszem Ivan Svědík fitness edző szavaira: Ön elfoglalt, és tudod, hogy elöl vag y, ezért nyugodj meg és nyugodj meg. Ezt sikerült elérnem, és elérte a kilencediket. < span class = "bg-b"> San Juan - Río Cuarto >

A második Walkner és az első Sunderland volt mögöttem. Megígértem nekik, hogy nem zavarok, de nem akartam lenni; Ezért "él" -nek mentem. Egy szörnyű terep, az első 60 mérföldnyi "hupy" a homokban. Három csavart töröltem a tartályról, mert egy motorkerékpáron is ugráltak vagy tropák voltak.Tudva, hogy a tizedik pillanat alatt jelenleg vagyok, nem adom át a színpad második részét, és mindent kockáztatnék. Nagyon rosszul voltam a mérkőzésen, legalább el akartam érni Bolívia Salvatierra-t. Pontosan az enyém volt - a veszélyes "görög" színpad, a hegyek között, a lovasok pedig készen álltak. Azt ellenben dicsérte, hogy kiváló.

12.

azt állítjuk itinerben, hogy a kettős felkiáltójel nagyon veszélyes helyeken, azt poškrtal hogy nincsenek ott , és futott. Azt hiszem, Salvatierra, aki mögöttem kezdett, ugyanezt tette.Az elmúlt 40 kilométeren azt mondtam: "Tartsa meg, nem lehet olyan rossz, mint tavaly. Teljesen abszurd érvelés, de Salvatierra ugyanezt tette. És mindkettőnknek, hála Istennek, kiderült, hogy nem öltünk meg egyet. A rend azonban olyan maradt, mint korábban…A Salvatierra ezután tüntetést nyújtott be a portugál Rodrigues ellen, aki csalt. Ezt kaptuk előtte, Salvatierra a tizedik helyen és tizenegy éves vagyok. A Dakar csodálatos volt, egy kicsit sikoltoztam a végén, még a gyerekek gondolataiból is. Rájöttem, hogy a 64 kilométeres ve rseny életét egy helyen találom. De ez csak a versenyzéshez tartozik. Erre a hibára kell tanulnunk, ami most jól megy.És ne csináld újra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára