piatok 27. júla 2018

Strycova eljárást követően: Ez csodálatos, mi van a Fed Cup bizonyult

Ő nyert kulcspontja. Barbora Strýcová legyőzte az arénában Ostravar Lara Arruabarrenaovou 6: 4, 6: 4, és elküldte a cseh csapat az elődöntőben a Fed Cup. Miután egyéni csehek vezető 3: 1 egyeztetni folyamatot. „Amikor megáll, és megvalósítani azt, amit már látható a Fed-kupa, ez hihetetlen" gerendás Strycova.

Mennyit súlya előre Spanyolországban?
„én nagyon unibet sportfogadás bónusz köszönöm, hogy nekem nagyon nehéz mérkőzés. Ez egy játék, játszani, tudtam, hogy megy a meccs, hogy hosszú lesz. Az igazság azt kell mondanom, hogy teljesen le voltam olyan állapotban, hogy én teljesen megbíztam benne. Az első pár játék szedtünk. Miután megnyertem a hosszú gem, amikor kihúzta az első szettben (5: 3 - játszott majdnem 12 perc), úgyhogy belerúgott.És elkezdtem érezni igazán jó. „

Miért van az, hogy hiszel neki?
" Nem, ez nem így volt, hogy unibet online sportfogadás nem hiszem el egyáltalán nem. De amikor ellen játszik soupeřce játszik, hogy alapvetően hasonló játék, mint én, úgyhogy ez csak kemény. Bemész azt a tényt, hogy ez lesz igazán kemény meccs. Ez így van, ilyen a játék. De azt hiszem, nem hiszem el. Csak azt tudtam, hogy lesz nehéz. "

Hogyan segített, hogy Plíšková mielőtt pont 2: 1 nyert?
" Karel játszott hibátlanul, segített nagyon unibet mobil bónusz sok. Ebben a helyzetben játszott sokkal jobban, mint ha ez fordítva is igaz. Bementem azt, hogy ha ez nem sikerül, úgyhogy még páros.Két esélye volt, ez tényleg seg� �tett. „

A Fed Cup nyertél tizenhét unibet üdvözlő bónusz tizennyolc mérkőzést utoljára. Ott?
„Nincs minket! Ez így nagyon sebesség! Este elrepül és lejátssza újra. És térjünk vissza az egyéni karrier. De ez hihetetlen. Amikor megáll, és megvalósítani azt, amit már látható a Fed-kupa, így hihetetlen. Meg kell megvalósítani ezt, mint egy csapat, és mi nem mindig tud játszani a Fed Kupa mérkőzések cool. Képesek vagyunk, hogy felrázza. Még a közönség tart minket annyira, és játszunk velük. Teljesítmény, hogy segítsen nekünk, és részét képezik. Semmi baj, hogy azt magunk mögött. „

Az elődöntőben fog játszani a győztes az USA - Németország, aki szeretne?



� � Játszunk otthon valaki? Nem?Úgyhogy inkább vegye Németországban, mert ez közelebb. De mivel Amerika vezet, így azt hiszem, még nyerni. Így van ez, és mi van, hogy vegye. Ez csak áprilisban. „

Amerika cseh vagy csehszlovák csapat verte utoljára 1985-ben ez kihívást jelent a csapatnak, és ez a nemzedék?

„biztosan. De Amerika egy erős csapat. És ha ők fognak játszani a Williams nővérek, így lesz rendkívül nehéz. De ez egy kihívás, és szeretjük a kihívásokat. És a szeretet legyőzi. Meglátjuk. Ismét mi ez az egész. Meglátjuk, mi a csapat lesz, hogyan lesz. De harcolni fogunk. „

unibet ingyen fogadások

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára